lesson 2011.03.17. 09:06

Tudásom

 Az egyik online nyelvoktató oldalon található bemeneti teszt szerint a nyelvtudásom szintje a következő:

Ami persze több, mint érdekes, mert barátok közt is beginner - kezdő- mindegyik készség, az advanced pedig azt jelentené,hogy felsőfokú szinten vagyok. Az külön érdekes, hogy a "legrosszabb" - a középfokú - szintet nyelvtanból értem el, pedig sok elméletet is kérdezett (melyik a possessive pronoun, és melyik a possessive adjective), amiket pedig jól tudtam. 

Kb. egy hónappal ezelőtt is kitöltöttem, akkor az összeredményem intermediate lett. Tehát egy szintet ugrottam ilyen rövid idő alatt.

Összességében nagy csúsztatás van az eredményekben, de masszírozni az ember egóját, na, arra jó. 

A bejegyzés trackback címe:

https://leccion.blog.hu/api/trackback/id/tr622746381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása