lesson 2011.01.09. 22:35

Mi Vida Loca

Azért január 1-jét neveztem meg a spanyoltanulás kezdetének, mert akkor találtam meg ezt az oldalt.  Akkor elkezdtem ezzel foglalkozni, és már csak két lecke van hátra a 22-ből. Szerintem lenyűgöző: teljesen kezdők számára készült interaktív leckék és gyakorló feladatok, 21 alapvető témakör köré csoportosítva, amelyek utazásnál, turisták számára lényegesek, mint például ruhavásárlás, jegyvásárlás, rendelés étteremben, stb. Az utolsó, 22.  lecke a Final Test, azt még nem tudom, milyen, de kíváncsi vagyok már nagyon. Az egész egy érdekes történere van felfűzve, amelyben egy hebrencs madridi lányt követünk vidékre, majd a Kanári-szigetekre, mert Merche-így hívják a lányt-bajba kerül, és üldözői elől menekül. De hogy tulajdonképpen kik és miért üldözik, meg hogy mi lesz a végkifejlet, arról fogalmam sincs, pedig hosszú életem során számtalan krimit láttam és olvastam már.

A lényeg, hogy ez a tananyag nagyon jól felépített és hasznos, valós, mindennapi szituációkat és kommunikációt gyakoroltat, a szereplőkről nem tudom eldönteni, hogy színészek vagy egyszerű emberek, de a spanyol nyelv több nyelvváltozatát beszélik, normális, gyors beszédtempóban.  Ettől a mondandójuk természetesen tökéletesen érthetetlen, de van egy tanár, aki mindent szép lassan megismétel, és elmagyaráz mindent angolul.

Azt, hogy mi mindent tanultam ebből a programból, azt későbbi posztokban fogom összefoglalni, amikor a Final Test előtt eljön majd a ismétlés ideje. 

A bejegyzés trackback címe:

https://leccion.blog.hu/api/trackback/id/tr412572869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása